penat3..
1 ary xtdo.
mmg gile la..
nsb bek cine tu support mkn n tmpt rehat.
kopi secwn..
klau xbg. mmg aq gile kt stu.
mmg abz mto dia aq sebat gne hammer bg pecah.
da la menyusahkn aq.
mmg sial..
mmg ngntok la sbb aq xbiase overnite tnpe rokok.
sllu nye aq isap rkok je bg xngntok.
da xblh.
igt bini..
ne blh lgga pemintaan bini.
bini nk kite wt yg terbaik.
sbb tu dia mnx xisap rkok sbb dia sygkn kite.
xnk kite mati sia2.
jd jge aty kesygan mseng2.
smbg cite.
kebetulan tgh psang mto tu, aq setting mto dia bek2.
start psg pkl 12 tgh mlm.
siapnye pkl 5.30 pgi.
test mto cine tu..
org pro wt mto.
pg 180kmj.
pe mcm. spe nk test.
wt mto pon xpyh kuar bjet,kuar tenage je.
lpz tu
lpk dlm bilik cine tu.
pehh.. aircold.
sejuk gile.. mmg nk tdo je.
thn je tdo.
bla2 tgk video lawak.
pkl 7 pgi bru blek..
1mlm xtdo.
nsb bek bini aq xbebel.
hehe...
thank cyg sbb bg kebenaran biy stay mlm.
luv u. muahhhx...
No comments:
Post a Comment